Khamis, 2 Julai 2009

most simple befday but so much fun..


befday aku 27th june..

tahun ny genap aku 18 tahun.. dan 27hb tahun ny jatuh hari sabtu..

bagus la. aku pon cuti sekolah...


at the morning until afternoon aku tak buat pape.. dok terperap je dalam bilik..

ade la mak aku nyanyi epy befday kat aku...bpak aku bg hadiah cokodok kat aku.. (terharu dengan hadiah bapak aku) jarang dapat hadiyah dari bapak aku. agaga.

tengah hari tu mak aku masak lauk favrout aku la..kate hari jadi aku. bosan jugak tapi thanx to mama mia..

pas launch tu aku g la jmpe my dearest.. ta wat pape un..lepak kt kedai mamak. pastu sempena hari jadi aku. dia bagi anak kucing!! gila. suke nyew! tade la aku sunyi sangat bile dia g IKM nanti. dia memang tau pon aku nak kucing. pompuan most suke anak kucing kan.. termasuk jugak la anak cik daud ny.. nampk je ganas. tapi hati lebut agi wangi.wee~


pas dapat anak kucing tue, aku terlebih hapy.. sampai......

aku terkunci kate dari dalam..dan kuci nye ade kat dalam kate. enjin masih terpasang..anak kucing dalam kate. aircon xpasang!

bunyi cm gempak je.. tapi sbnr nye aku selalu jd cm ni.ape lagi..terserlah sifat seorang perompak kate.. gune dawai je bukak lock tue..senang. tapi malas ckap besa.. ho3. aculy awitu my dearest yg buat kan.. sbb tangan terketar2..takot anak kucing mati..( alasan~)


malam nye aku nagan family aku dinner kat luar..sempena befday aku jgk la. pastu g shoppin..(yang shoppin tu idea aku) ape laga.. borong habis la aku.. nek cirit bapak aku tgok bil. hahaha.

*anak kucing my dear bg(snap time tido sblah aku)



ESOK NYER



My dear da plan awl2 nak hang out ngan aku ahad nye.. aku un cm pelik. asl dia xplan time sabtu.. errr.. then dia bwak aku g teluk senangin. kawan2 dia ade gak dlam lima moto. tapi satu kate. aku ngan dear je naek kate. advance.haha. kat sane aku dapat gak merase kek befday yg dear aku beli kan. malu yg teramat bile terpakse berkelakuan spt budak2 dpn kwn2 dear. takpe.xjmpe dah! hahaha. pastu kte owg mandi beramai2. ade la bpe jam kat sne. pastu aku g sungai sipot. ade expo kat sne. best woh. mcm3 ade jeual. cm sure heboh la. tapi duet bwk secipot. dapat gak merasa maknan2 pelik ngan duet tu..(balak aku da abeh duet belanja jamuan kat teluk senagin tu) sian syg..emm..





yang pasti balik tu aku dapat hadiyah dari mak aku...

bebelan kuasa gamma..(oleh kerana aku keluar lama sangat)

tapi aku..biase la.telinga da masuk air sungai time mandi.. so aku tak amik hati un.(happy beno)






for dear; thanx sgt2 untuk semua.. kucing.jamuan and plan suprise tu..(SGT SUPRISE) huhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan