Sabtu, 31 Januari 2009

dear my baby hazeem..


tenganga

hurrey!!

lena sungguh!!
4th January 2009

seorang budak laki dan seketol uri lahr ke bumi..

selepas penat melalak.. dia mahu kan susu badan ibu nya..hanya itu yangdia tahu. nak susu.

aku amat pelik macam mne dia tahu bagaimana nak 'nyot2' nenen mak dia tu.. kuasa tuhan.

mata nya sungguh sepek. sehingga kan hanya menampakkan anak mata hitam nye sahaja. bayangkan.

di ber nama Hazeem yang ber'appak'kan abang long aku. Ahmad Rafsan Jani. Kedekot sungguh abang aku tu. nama dia panjang, anak dia pendek aja.

mak aku kata xpelah, nanti dua-dua nama panjang susah pulak. tak cukup kotak huruf bila nk isi borang nanti. ke situ pulak mak aku pikir. bia lah.

beranya ketika dilahir kn 3.4kg kot. ntah. balon je.

macam bosan pulak tuleh cite ny..

eemm..last2 hobi nye suka memancut kencing apabila dibuka pampers nye. tidak kira dimana jua da berada dan xkira sama ada ada orang atau tidak di hadapan nya.. mak aku sering menjadi mangsa nya.. tidak ketinggalan dia juga suka memancut cirit nya. itu saja. sekian.

7 ulasan:

  1. sasaran aku bila kebosanan

    BalasPadam
  2. best jugak kan hobi semacam baby ni..
    macam menyeronokkan jek =P

    BalasPadam
  3. agak mnyeronokkn.. tapi kne kua bjet byk.. anda perlu seorg penjage yg penyabar mcm mak aku. tapi mak aku xde mase nk lyn korng. maaf.

    BalasPadam
  4. bosan nyew..asyik comen comel je.. tau la muka dye comel cm maksu nyer... susah tol

    BalasPadam