Ahad, 1 Februari 2009

alahai kau nyamok...

di malam 2...

habiss je krdit..aku xtahu nk buat ape selain tido... tapi jam baru mnunjukkan pukul 8 mlm. awal lagi...

ahh!! bosan..redah je..aku tido..

seda2 da pukul 1.45am. huh! lame nye aku tido...perut ku berlagu indie saja.(kenapa indie? bosan saja) mungkin kerana tak diisi mlm 2. ini semua kerja nyamok buntal peliharaan bapak aku la punya pasal... budin nme nye.kacau aku tido.

aku rase nak minum..aku ke dapur mncapai gelas dan mencari air di dlam peti sejuk.. peelfresh.
alamak.flavor durian belanda!...(sangat marsyuk layan air ny di pagi buta) 'busir la aku esok...'

sodap jugak.masam skit. habis mnum aku letak kan gelas di atas meja. berharap mak akan membasuh nya pagi esok. aku malas nk pegi ke singki.terlalu gelap. takut sebenarnye.

semua orang sedang tido. jadi aku makin blur..aku nak buat ape ny?.. aku bgun slah waktu. tak pelah, xpenting pon..aku memang da tak ikut mase pon. jam dalam bilik aku pon da 2bulan mati. malas nk tuka bateri...

aku online dgn berharap dia tak tidur lagi..jd aku boleh sembang dgn dia. tapi malam cemburukn aku..memaksa dia tidur...

budin masih menghantui aku...

jadi aku terus melayan blong ini..kaum kerabat budin mengganggu aku disini pula..

sedang asyik menulis..ade seorng user ym buzz aku.. 'din..' sapa itu orang?
...adakah 'din' itu nme singkatan budin..aku xtahu pulak dye ad ym. handal dye bermain internet.bagaimana dia menekan keyboard.

apesal otal aku biol semacam. memikirkan soalan yg unik. aku mengendahkn sahaja.

seekor serangga terbang melepasi aku.bontot nya bercahaya. menarik perhatian ku.

"bagaimana kau masuk dalam bilik abg aku ny..??"

dia mengendahkn soalan aku dan terus terbang menuju ke bilek air.

aah..setiap yang datang akan pergi...begitu juga kau serangga bontot bercahaya (aku lupa ape name bintang tu) .. paling kurang jawab la soalan aku. biadap sungguh anda. takpe. dmaafkan.

jam mnunjuk kn pukul 3.59am

mata aku segar..menunggu sesuatu yg menarik. anak jiran aku yg mengalami penyakit unik atau lebih dikenali sbagai terencat akal sejak lahir 2 menjerit2. mengganggu jiran2 yang lain. pada jam ini dia tidak tidur lagi? agak nya sebab tak boleh tidur dia terjerit2.

aku cadangkan dia membuat blogspot mcm aku supaya dia tidak terus menjerit di pagi buta lagi..
tapi..pandai kah dia?? terlebih pandai sampai bosan.

takkan aku nk terus menulis sampai esok pagi.. aku nk ke bilik ku. menghalau budin dan cuba untuk tidur.

.
.
.

nk kacau kawan2 ku yg sedang dibuai mimpi lah. calling2 di pagi buta bagi mereka panas. kacau mereka tidur. menarik!!

.........baru msuk tdur..

zzzzz....

8 ulasan:

  1. berharap esok2 kawan ku tdak membalas dendam...

    BalasPadam
  2. slm singgah...
    nice blog ek :)

    BalasPadam
  3. maju bisnes bele budin?

    kah kah lah tulisan engko~

    cumil2~

    =)

    BalasPadam
  4. owhh.. kamoo bela nyamuk?...
    hahaha.. x leh blah...

    BalasPadam
  5. aduh asyik cite nyamuk ja.. update la cite belalang kunyit ke? =P

    BalasPadam