Ahad, 26 April 2009

bagai nak mati jer!!

hanye sebab tak lalu nak makan tengah hari jer...

semua sebab pau mak aku masak la.. mlm tu aku tak lalu makan gak.
so pagi tu kebulur ar.. dapat pau..telan dua bijik sekali gus. da la bapak besar punye pau.. anak gajah un le tecekik kalau telan.

so bile launch time mak aku masak lauk fav aku pon aku da tak lalu. break1 aku kol 11 - launch aku kol 1. cam pewot masih kembong.
...mak aku masak ikan patin masak tempoyak kot!

aku kua tgh hari tu.. dengan tak makan nye. merayap macam kutu. atau kutu rayau..

kalau aku tanye soklan tu kat mak aku, compem2 dia jwb 2-2 btol. dia kate aku liar. grrr...
biar lah dia..betol la kot...

sampai kol 6 aku kua.. balik2 aku kene cuci kate honda accord,merc bpak aku..tak terkecuali. my KODOK! (kate aku) kancil je

bayang kan..hari tu aku makan pau dua bijik tok sepanjang hari. dengan mcm2 keja aku buat terutamanye cuci kate. sian kodok. xsempat nak lap kodok kering pas mandi.da nak pitam.


ape agi.. masuk2 mak aku suwuh cepat2 gi makan...
dengan bangge nye aku makan nasi setengah periuk lauk ikan patin tu. senafas je aku makan.
abih makan aku sebijik cam babi. da xlarat nk bagun

buwuk gila an? hahaha


_________________________________________________________________

>ade ke yang mengharap judul cerita aku yang rajin??

entah la..

aku ni penah rajin ker?cm takde. tatau la
tengok la bila aku rajin nanti aku tulih la.

1 ulasan:

  1. hahahah~
    haa....
    ingat mati sbb ape...
    aaggaga~
    buat skill gempak yang mengkagumkan btui, hehe~

    BalasPadam