Khamis, 1 Oktober 2009

ah! sombong nye aku pada artis

last wednesday aku keluar pergi settle hal aku.
lepas tu aku pegi sungewang nak cari kasut sarung nak pakai pegi kuliah.


lepas settle kat sungewang tu, aku dan kawan aku, jijie bercadang nak balik dan keluar dari mall tu. ondaway nak ke tangga bergerak aku terserempak dengan DJ HOT.FM aka PENGACARA bla bla..

ikhwan

oleh kerana tak ramai orang jadi si ikhwan ni pon usha la aku. siap senyum lagi..

tapi aku tak tau nape aku balas senyuman dia dengan jelingan yang agak sombong.
setan kot hasut aku..

acully aku tetibe terpikir time tu aku rase perlu ke kalau orang biase terjumpe artis kene axcited ke, bergamba ke..?? so aku decide nak sombong cikit..(patut nye artis yang sombong) huk3
aku jeling dan erus berlalu.....

bile dia da berlalu tetibe ase bersalah pulak..

p/s; sorry ye ikhwan. peace!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan