Selasa, 5 Januari 2010

wah.. lame nyer xupdate blog..

last time aku ta igt bila last time aku update entry aku.
dan yang pasti dalam masa tu, banyak gile bende da berlaku.
macam2 perubahan.

macam dlam entry aku, aku sering menulis karaya macam frust je. (sememang nyer aku frust)
dan sekarang hubungan aku dengan bf aku sudah berakhir..

ape yang aku harap kan ialah satu perasaan yang refresh lepas aku lepas segala beban di hati.
but aculy..same je.

kebahagian yang aku rasa hanye buat sementara.
bukan bererti aku igt kt ex aku, tapi..aku still ta happy..

aku ade byk je kawan. dan aku nk kwan yang sedia terima aku seadanya.
aku pikir aku da jumpe, tapi tak..
i judge dia singkat sangat.
bekawan bia beriban, tapi kawan pun cm.. humm..

be life partner or gf totally bkn bende yang sama.
u shud rase by urself.

mybe aku ny selfish.
sape tak nak rase diri disyangi..
diri diperlukan..
diri dijaga..
diri diawasi..
dilindungi..
macam2 lg..

itu je aku nk..
xmintak pon sejuta rm.

tp susah smcm nk dpt..
kdai xjual..

huh!!!!

pls..
jus once..
let me feel dat im uses..
show ur love..


or jus GO AWAY FROM MY LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 ulasan: